Klantenservice

Scootmobielbenodigdheden biedt u in de online thuiszorgwinkel diverse innovatieve accessoires en hulpmiddelen voor de scootmobiel,rolstoel en rollator.
Met ons uitgebreide aanbod zijn wij u graag van dienst.
Via het contactformulier kunt u met ons in contact komen.

Wij streven ernaar om uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Controleer bij het invullen van het formulier uw e-mail adres of telefoonnummer op spelfouten. Bij een foutief ingevuld mailadres of telefoonnummer kunnen wij niet reageren op uw vraag.
Wanneer u een retour wenst aan te melden,verzoeken wij u vriendelijk eerst de voorwaarden door te nemen onder het kopje verzenden en retourneren,onderaan de pagina.
Wegens technische 



Let op :

Scootmobielbenodigdheden sluit haar deuren.
Het is momenteel niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen.
Reeds geplaatste bestellingen zullen vertraagd worden uitgeleverd of gecrediteerd worden.


1 Veelgestelde vragen
1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?
Bij iedere productomschrijving staat aangegeven wat de verwachte levertijd is van het desbetreffende product. Voor een groot deel van ons assortiment geldt,voor 12:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Er zijn soms omstandigheden (overmacht / externe factoren) waardoor de levering langer duurt dan gebruikelijk.Mocht u uw bestelling 3 werkdagen na de verwachte levertijd nog niet ontvangen hebben,verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice.
1.2 Kan ik mijn bestelling retour sturen ?
De meeste producten hebben een zichttermijn van 14 dagen.
Lees voor de volledige procedure en uitgesloten producten, het kopje verzenden en retourneren onderaan de website.
1.3 Beschikken jullie over een showroom waar de artikelen te bezichtigen zijn ?
Nee,wij beschikken niet over een showroom of winkel waar de artikelen te bezichtigen zijn.

1.4 Kan ik korting krijgen ?
Als bedrijf of zorginstelling kunt u profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting.
Lees hierover meer onder het kopje staffelkorting.
1.5 Zijn jullie telefonisch bereikbaar ?
Wij zijn van mening dat de efficiëntste manier van communiceren in de huidige tijdsgeest, communicatie per chat of mail is.
Specifieke vragen omtrent bijvoorbeeld een product ,komen bij deze vorm van communicatie geschreven binnen en kunnen o.a. voorzien worden van bijgevoegde afbeeldingen.
Beknopte informatie die niet tijdsgebonden is,waardoor wij in een zo breed mogelijk tijdsbestek snel antwoord kunnen geven op uw vraag. 
Wij begrijpen dat het soms prettig is als er toch telefonisch contact wordt opgenomen.
Wanneer u dit wenst,kunt u via de klantenservice uw telefoonnummer en tijdstip waarop u te bereiken bent doorgeven. Wij zullen dan z.s.m. telefonisch contact met u opnemen.
1.6 Kunnen particulieren ook bestellen bij jullie ?
Ja, zowel zakelijke als particuliere klanten kunnen bij ons een bestelling plaatsen.
Tijdens het bestelproces kunt u de bestelling als zakelijke of particuliere klant afronden.